2011. szeptember 10., szombat

Pénztárcabarát termékek 1.

A cím utal a tartalora: egy szuper olcsó terméket szeretnék bemutatni: 
QY körömlakk (mini)

 Összesen 4 darab van belőle, mindet ajándékba kaptam.Egy falusi 100 ft-os boltból vannak, de itt nálunk nm láttam még sehol sajnos. Pedig nagyon kíváncsi lennék a színválaszrákra, mert az az igazság hogy a lilán kívül egyiket sem viselném így simán, maximum minta vagy hasonlóként. A zöldet és a sárgát mert nem is nagyon tetszenek, szerintem nem egy lakk szín de keverni tökéletes lesz. A rózsaszín pedig szép, csak én nem hordok ilyen erős színeket. Amúgy nagyon erős, szép a színük és már első rétegben is tökéletesen fednek szinte.
Sajnos a színek nem teljesen jöttek vissza :(

Méretszemléltetés. Bal oldalt egy nagy kiadású Qy lakk, de erről már fogalmam sincs hogy jutott a gyűjteményembe; mini; és egy essence coluor and go. Ha ezek alapján azt hinnénk, hogy kevés lakkot tartalmaz tévedünk. Engem nagyon meglepett mikor megláttam, hogy 6 ml-es míg az essence sem sokkal több.
Ha eddig nem győzött volna meg jöjjön az ára: 100 ft. Szerintem szuper jó ár érte, hisz minőségre teljesít úgy mint egy essence, egyedül az ecsetével nem vagyok kibékülve de ezt meglehet oldani. 

ui: Bocsi a képminőségért de telefon képek. +még azért is elnézést kell kérnem,  hogy ritkábban van friss de a suli mellett nehéz, de próbálunk rajta valahogyan javítani.

Használtátok már? Mi a véleményetek róla?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése