2012. január 28., szombat

End.

Fontos döntés miatt született meg ez a bejegyzés: a blogot bezárjuk. Pontosabban fogalmazva csak nem lesznek már bejegyzések, de nem törüljük véglegesen, hiszen sok munka és bejegyzés van benne. A zárás kiváltó oka főként a nyereményjáték...

Coco:
Köszönöm mindenkinek aki eddig olvasott, most ez a nyereményjáték felnyitotta a szemem, hogy mégse annyira kedvelt a blogunk, mint hittem, épp ezért abba hagyom, mostanában, amúgy se okozott már akkora örömöt, 1-1 bejegyzés megírása mint régen. Úgyhogy utoljára írom ide le a Coco nevet.

Chanel:
Nagyon megszerettem ezt a blogomat is az elmúlt fél év alatt és eszem ágában sincs feladni a blogolást. Éppen ezért nyitottam egy új blogot. Azért volt szükségem rá, mert itt még a felhasználó is két személyre épült, és inkább visszatértem az eredeti felhasználómhoz-->Shelbe.
Az új blogom ugyanilyen témájú lesz, csak próbálok igényesebb munkát kiadni a kezeim közül, fényképeket és az írást illetve is. Nagyon örülnék ha ott is tovább olvasnák az írásaimat azok, akik ezt eddig is megtették. Jelen pillanatban még csak 1-2 bejegyzés született, de jövő héttől újult erővel vágok bele, vége az írásszünetemnek. Szóval aki továbbra is szeretne követni itt megteheti:

A nyereményjáték természetesen még lezajlik majd, a már változtatott részletekkel. Köszönjük, hogy fél évig velünk tartottatok itt. Bye!
Coco-Chanel

10 megjegyzés:

  1. hát ez szomorú:( bár megjegyzem, ez a szörnyűséges blogspot jó rég nem jelenítette meg a friss bejegyzéseiteket:/

    VálaszTörlés
  2. sajnálom :(
    Azért örülök, h Chanel tovább folytatja :)

    VálaszTörlés
  3. tulajdonképpen miattatok kezdtem a blogom, mert megmutattátok, hogy egy tizenéves lány is csinálhat ilyet:/ Chanel neked sok sikert:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon jó érzés ezt tudni :) És sok sikert a blogodhoz :) *Chanel

      Törlés
  4. Sajnálom! :( És egyébként tényleg nem mutatta mostanában a blogspot az új bejegyzéseket. És nem csak a tiéteket, hanem még jópárat nem :s

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek. És várok mindenkit szeretettel a másik blogon is :) *Chanel

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom :( én nagyon szerettem a blogotokat :(

    VálaszTörlés
  7. lányok,igazán kár érte! szerintem igenis sokan olvastuk a blogotokat,de például nyereményjátékra akár lehet azért is nem jelentkeztek sokan mert munka vagy fontos vizsgák mellett nem volt az olvasóknak arra idejük, hogy végigböngésszék az össze bejegyzést egy képért. ezt nem bántásból írom, csak lehet nem a legkönnyebb feladat. a régi,meglévő olvasók úgyis mindig az új,friss bejegyzéseket nézik és kommentálják, visszafelé már nehéz keresgélni. én szerettem a blogokat, kommenteltem is, sajnálom :(

    VálaszTörlés
  8. Egy szarral kevesebb. Juppi!

    VálaszTörlés