2012. január 25., szerda

Változás a nyereményjátékkal.

Sziasztok!
Sajnáljuk, hogy nem jelentkeztünk szinte már egy hete.. Vártuk a nyereményjáték fejleményeit de nagy elkeseredésünkre sajnos változtatni kell egy két dolgot. Ennek a fő oka az, hogy eddig mindössze ketten jelezték a részvételt..  Hát már ezek után nem is nagyon várjuk hogy többen lesztek, de akkor is megtartjuk a játékot. A másik pedig egy nagyon nyomós ok, de erről később...Viszont változások lépnek életbe:

-Mivel alig van jelentkező, feleslegesnek tartjuk mind a két csomagot kisorsolni, így összevontuk kissé.               Szóval amit megnyerhettek (az előző bejegyzésben képen is látható): Lora szempillaspirál, Lora körömlakk, Miss Rose szájfény.

-Hogy további könnyítés legyen a két feladatban, így módosítottuk őket:
1. feladat: Coco 2 bejegyzésének valamely képére rászerkesztett egy szívecskét. A feladat az, hogy találd meg melyik bejegyzésben van ez a kép és írd le a bejegyzés címét. Ez azért könnyítés, mert 2 ilyen kép is van, az egyikre csak rábukkantok az bőven elég szóval csak egy címet várunk, de két helyes lehetőség is van. Körmös bejegyzésben keressétek!
2. feladat: Ez változatlan- Mi Chanel igazi neve? Erre a választ egy kedvencek bejegyzésben találjátok.

Jelentkezési határidő: Február 15.

Remélem érthetőek így a feltételek. Továbbra is email-ben várjuk a megfejtéseket és a jelentkezéseket, ide: beautyboxfashion@freemail.hu. A sablon:

Név: (ezzel a névvel fogunk sorsolni)
1. feladat megoldása: 
2. feladat megoldása:
+ esélyeim:
+1- Nevem amivel nyílvánosan követem a blogot:
+1- Név amivel követem a Facebook oldalatokat:
+1- Link ami azt jelzi, hogy megosztottam Facebookon a nyereményjátékot:
+1- A blogom címe ahol az oldalsávban feltüntetem a nyereményjátékot:
+2- Link a blogbejegyzésemhez, amit a nyereményjátékról írtam:
+3- Rendszeres kommentelő vagyok: (igen/nem)
Esélyek száma amiket elértem:

Jó versenyzést kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése