2011. október 3., hétfő

Aktuális kedvenceim.

Augusztusban nem volt kedvencek posztom mert nem is vettem új termékeket. Ez ebben a hónapban sem alakult sokkal eltérőbben, de azért megvannak a favoritok. (saját képek még nincsenek, bocsi)

Forrás: itt.



Kis virágos cipő a Tesco-ból. Már nyár eleje óra megvan, szegény a végét járja mert már agyon hordtam, de praktikusabb és kényelmesebb cipőt alig tudnék elképzelni. Az ára kb. 2500 ft. lehetett. Akinek tetszik a forma szerintem szerezzen be egyet, mert tényleg sok mindenhez passzol és cuki. Én is újra akarom venni, bár lehet csak egy sima feketét.


Még egy régebbi, saját kép.









Nivea soft arc és testápoló krém. A bőröm eléggé száraz, de ez kellően hidratál, az illatát is szeretem és a csomagolása is praktikus. Jobban szeretem az ilyen tégelyes termékeket mert nem megy kárba a termék.

Forrág: Google.


Labello pure&natural ajakápoló kamillával és körömvirággal.
Leírása:
A Labello Camomile & Calendula a gyógynövényeknek köszönhetően különleges védelmet és gondoskodást nyújt az érzékeny ajkak számára. A körömvirágkivonat csillapítja a gyulladást, míg a kamilla egyedülálló sebgyógyító hatása enyhülést hoz a kicserepesedett ajkaknak.
Ár: 749 Ft

Az én szám mostanában nagyon csúnya de ez (+a neogranormon) de ez helyre állította (majdnem teljesen). Szóval egy átlag ajkat tökéletesen hidratálna. Igaz, hogy a suliban szinte minden órán bekenem a számat vele. Az illata kellemes teljesen olyan mint egy kamillás papírzsepinek (Zewa). Magának az ajakápolónak zöld színe van, de ez természetesen nem látszik szájon (még fehérként sem).  Egyetlen hátránya, hogy mivel ilyen gyakran kel kennem semmi más ajakra való készítményt (szájfényt pl.) nem használok.


Szintén régi, saját kép.

Kedvenc ruhadarabom a kis cipő mellett ez a már szintén bemutatott New Yorker-es pulcsi. Még akciósan vettem nyáron 890-ért. Jól kombinálható. Reggel nem fázok, délben pedig nem sülök meg benne. A karja és az alja gumis. Most célom venni hozzá valami szép, nagy nyakláncot mert úgy tök jól fog kinézni.

A következő kedvencet pedig igazából még meg sem vettem de máris beleszerettem. Az Essence Vampire's Love kollekciójának parfümje. Maga a kollekció csábító. Vámpírok. Nagy Vámpírnaplók fan vagyok, de nem csak ezért tetszik. Maga a vámpírok és a hasonló teremtmények pl. boszik is vonzanak. Az üvege imádni való, gyönyörű színű, elég nagy kiszerelés és az ára is kedvező (1999 ft). Alig várom már hogy nálunk is megjelenjen és megvehessem. Remélem az illata is tetszeni fog. + 1-2 lakkot is tervezek még megvenni a kollekcióból. 


A hónap kedvenc zenéi: 
Ilyen nagyszerű hangot valakinek...és az ilyen tehetségek nincsenek felkapva tehetségtelenekkel ellentétben..
-.-"

 Baricz Gergő♥ Ilyen szupi hangot. Ha olyan hangulatom lenne akár el is sírnám magam ezen a számon.

Amit utáltam a hónapban:
Megindulta a suli és volt egy olyan húzós napom mikor az összes lehetséges tantárgyból feleltem.. Ilyen mázlista vagyok én...

Ismeritek valamelyik terméket? Vélemények? 
*Chanel

2 megjegyzés:

  1. Az a cipo nekem is bejon :-)
    Azt viszont nem nagyon ertem, h lehet egy parfum ugy a kedvenced h meg nem is erezted az illatat :-D

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom, valahogy nagyon megfogott és elég tág az ízlésem parfümben, elég sok tetszik, jókat is halottam róla így remélem jó lesz :) *Chanel

    VálaszTörlés