2011. október 7., péntek

Haul.

Mostanság nem vásároltam sokat de így is, 1-1,5 hónap alatt össze jött pár dolog. Ezeket mutatom most be nektek, még mielőtt holnap Glamour-napi vadászatra indulnék, végre saját fényképezővel :)
Az első s egyben kedvenc szerzeményem egy karkötő. A régiség piacon vettük. Bár semmi köze a régiségekhez, mert nem lehet annyira régi szerintem és még márkája is van (NEXT). 500 Ft. volt. Sok-sok szívecske van rajta♥





Körömlakkok:
-Essence- 80 icy princess
-Essence- 50 irreplaceable
-Lora- 63-as árnyalat
Elsőként a lorát és az 50-es essence lakkot vettem meg. Egy aranyat mindenképpen akartam (még ez sem a tökéletes) és egy ezüstöt. A lorát nem találtam el, inkább barna beütése van kis metállal, de már használtam egyszer így nem lesz porfogó :) Az 50-est pedig imádom. Igaz kell neki pár réteg mire tökéletesen fed (bár alaplakkal ez sem lesz gond) de annyira tetszik a színe. Úgy lehet legegyszerűbben leírni, hogy egy barna-krém alapban rengeteg arany csillám. Nem vagyok nagy csillogó lakk rajongó de most nagyon megkedveltem őket a sok előnyük miatt:
-gyorsan fellehet kenni, nem igényes a festése (ezalatt azt értem nem kell annyira vigyázni, nehogy csíkos legyen)
-sokáig bírja, és ez nekem kapóra jön mert ugye a suli megkezdődött, nincs mindig időm festegetni.
Ezután megvettem a 80-as Essence árnyalatot is (az I love.. pultról) és ez már igazi ezüst. Eredetileg az Urban m. kiadás ezüst lakkját szerettem volna megvenni de nálunk a héten láttam először és az ezüstből pont nemvolt, nem vártam tovább. Képet a fények miatt elég nehéz volt készíteni, bocsi.
Vakuval


Essence: 50, 80, Lora



-Egy Rossmann-os 5in1 arcápoló. Még nem tudok véleményt mondani mert csak 1x használtam. 
-Szulfokoll kénsampon korpás fejbőrre. Sajnos ilyenre van szükségem, szintén nem használtam még.
+újravettem a Labello-m amit már említettem a blogon.

Végezetül pedig a kabátkám. Most nyitott új Cosmos így benéztünk anyával. Nem tartozik a kedvenc boltjaim közé de ezt a kabátot ennyi pénzért sajnáltam volna otthagyni (1499 ft.). A zsebe a kedvencem, kis csipkés.



*Chanel

2 megjegyzés:

  1. ÉN is olyan arclemosót használok, lassan el is fog fogyni, én szeretem lehet, hogy újravásárolom! :)

    VálaszTörlés