2011. december 30., péntek

Egy kis ez egy kis az

Most a kis szünet után újra belevágunk, ezért is hoztam mára egy hosszabb bejegyzést.


Még az ünnep előtt az egyik ismerősünk elvitt minket egy nagykerbe. Ők lennének az ottani szerzeményeim. 
Ez a csipkés táska rögtön belopta magát a szívembe, annyira különleges és az ára is nagyon baráti 2100 ft volt. Az öv pedig 350-500 ft.

A tolltartó 1100ft a pénztárca 400ft ami amúgy nagyon aranyos, mert felül a kis záracskának 2 rekesze van és alul is van egy cipzáros rész 
Amikor megláttam ezeket a gyönyörűségeket első látásra szerelem volt mind (bár így utólag sajnálom, hogy a gyűrűből nem a bronzos aranyosat hoztam, így picit ki is lóg a sorból, de sebaj ha még egyszer eljutok oda elhozom a másikat) Az árukra egyenként nem emlékszek, 300-500ft között lehettek. 

Karácsony után tesómat visszafurikáztattuk Pestre, úgyhogy egy kis vásárlás se maradhatott el. A Pólusba vásárolgattunk egy kicsit. Középen vannak a bódék, ott a körmösnél nézelődtem és sikerült is kiválasztanom pár cuccot.

Már rég szerettem volna vékony díszítőecseteket és most végre rájuk bukkantam. 790 ft volt a csomag.
A korong pedig 1500 ft volt, kicsit drága de hatalmas választék volt, és mivel nagyon imádom a francia körmöket, ezt hozzá választottam, szerintem szépen felfogja dobni. 
És a fődolog amit Pesten venni szerettem volna az a szőrme sapi, szerencsére sikerült is a H&M-be. 
Nem igazán sikerült jó képet csinálnom róla, de a lényeg látszik. 2500ft körül volt. 

És az akciós állványon bukkantunk rá erre a gyönyörű ruhára, egyszerű de mégis a csipke miatt különleges, nagyon tetszik. 3500ft volt.

Ezek a matricák, pedig az Ázsia Centerből vannak, 2 egész körmös, és egy pici hangjegyes, kis virágos és tappancsos csomag, mindegyik 300ft volt.

És az egyik karácsonyi ajándékom a 3d.s műszempilla volt, nem voltam biztos benne, hogy érdemes lenne róla külön bejegyzést kirakni, mert neten is nagyon sok mindent lehet róla olvasni, plusz attól is függ hol csináltatod, ezért is raktam be ide.
Az első képen, nem rég érkeztem a kozmetikustól aki befestette a szempillámat, hogy másnap amikor felrakja, ne üssön el a műtől a színe. És a 2. pedig már a 3d-sel, ami egyáltalán nem látszik műnek, nagyon szeretem, azóta spirálhoz hozzá se nyúltam, reggelente van, hogy össze-vissza áll, de csak átfésülöm és máris szép.

Hát első neki futásra ennyi lenne, kellemes szilveszterezést mindenkinek előre is :)
Coco 

9 megjegyzés:

  1. óó,de jó dolgok! most meghoztad a kedvem a vásárláshoz :D

    VálaszTörlés
  2. a csipkés tatyó és a ruha nagyon tetszenek <3 és jól néz ki az új pillád :) tényleg, mintha a sajátod lenne *-*

    VálaszTörlés
  3. Rám is elég gyakran rám jön :D
    Nekem az azért tetszik, szép hosszú és ívelt, mégis természetes.

    VálaszTörlés
  4. Úristeen!! Az a ruha olyan szééép!! :))))

    VálaszTörlés
  5. Azt a ruhát nézegetem neten már mióta, de nem találom sose a boltokban :( Melyik H&M-ben vetted? :)

    VálaszTörlés
  6. jól bevásároltál :D

    és a pillád tényleg mese-mesés. Még a szemed is nevet a 2. képen :)

    VálaszTörlés
  7. A Pólusosba. Ott még rengeteg volt.
    Nem csak szemem nevetett, nagyon tetszett a végeredmény :)

    VálaszTörlés