2011. december 21., szerda

F&F beauty.

Hello!
Esti kis gyors posztnak, egy számomra újdonságot hoztam nektek: F&F Beauty.
Ti hallottatok már róla?  Én mindenesetre csak most, hogy böngészni kezdtem az F&F honlapját. Hogy mi is ez? Sminktermékek :) Kezdetnek, 4 sminket mutatnak be, a lépéseket is leírják, sőt videó is van mindegyikhez. Természetesen a smink mellett ott virítanak a termékeik is. Első ránézésre nem tűnnek rossznak (bár a videókat még nem néztem), az alap dolgok szerintem mind megvannak benne. Itt megtekinthetitek: F&F Beauty.
Mondjuk nekem kicsit kétes, miért kerül ugyanannyiba szinte minden, és egy körömlakknak miért annyi az ára mint egy spirálnak.
Nektek mi a véleményetek? Van már valakinek ilyen terméke?
*Chanel

1 megjegyzés:

  1. Én kíváncsi vagyok ezekre a termékekre mert úgy alapból az F&F márkát szeretem.

    VálaszTörlés