2011. december 13., kedd

Nincs több vásárlás!

Sziasztok!
Már említettem egy apró kis szösszenetként, hogy tartok egy "nagy" bevásárlást, és ezután semmi többet ebben az évben. Ezt komolyan is gondolom, meg kell valósítanom. Ennek az az oka, hogy takarékoskodnom kellene egy picit, hiszen amit itt a blogon láttatok szerzeményem, szinte minden saját pénzből volt. Nem anyuci és apuci pénzét herdáltam hanem a sajátomat. Ez úgy lehetséges (mivel még nem dolgozok és zsebpénzt sem kapok), hogy nyáron ballagtam és akkor összejött egy összeg. Nem volt éppen semmi nagy dolog betervezve, így csak vásárolgattam belőle. Most pedig eljött az ideje a takarékoskodásnak. Ezt csak azért írtam le, hogy a dolgok mögé lássatok, miért vetemedik valaki ilyesmire :) Nincsenek nagy célkitűzésem, csak egy: nem vásárolhatok semmit ebben az évben, és ezt a határt még egy kicsit januárra is kihúzom, szóval a vásárlásszünet tartani fog egészen január 10-ig. Addig írogatom a listám (az új menüpontban megtalálható), s a határidő lejárta után is így fogok mostantól vásárolni: csak amit jól átgondoltam és szükségem is van rá. 

Ennek a sok "hülyeségnek" nem adtam volna egy bejegyzést, de meg kell mutatnom, hogy mik azok amiket ma vettem, mielőtt elkezdődne a szünet.
Csoportkép.
A piros lapok A4-es filclapok, ebből tolltartót fogok majd készíteni a szünetben. Rajta bőrpántok, ez is egy saját készítésű karkötő lesz, majd megmutatom :) Ott a Linger, a kedvenc könyvtrilógiám második része. A kép közepén pedig ott virít az új alapozóm. Erről írtam egy bejegyzést, hogy ti melyiket ajánlanátok... Végül egyik sem lett. A Rimmel-ek közül a Stay matte-t kizártam már a csomagolást látva, nekem túl picinek tűnt. A Manhattan alapozót nem is láttam. Így végül jött volna velem haza a másik kiszemelt Rimmel, a  Lasting Finish 25 Hour, már a kosárban is volt, mikor megláttam ezt a Maybelline alapozót. Akciós volt, szerintem több alapozót is tartalmaz, minőségibb hatást kelt a csomagolás, de majd még erről írok egy tesztet. 1499 Ft volt. Ezek mellett megvettem még anyának és apának a karácsonyi ajándékom, már csak az öcsém van hátra. (természetesen az ajándék vásárra nem vonatkozik a tilalom). Jártam még a New Yorkerben is, mert ezelőtt láttam egy farkasos gyűrűt. Sajna azt már elvitték így semmit nem vettem..
Az alapozó közelebbről.
A mai vásárlásom mellett van még egy-két dolog amit nem mutattam nektek, most azok jönnek:
Ezt a nyakláncot minimum 3 hete vettem a Takko-ban. Akciós volt, az árára már pontosan nem emlékszem, 600 Ft körül.
Múlthéten megjelent a várva-várt könyvem, a Forever. Így, hogy ma megvettem a 2. részt (amit már egyébként olvastam) teljes a sorozat, csak gyönyörködöm benne :)

Végül pedig megmutatom a további mikulás ajándékaim. Keresztanyámtól és az osztálytársamtól:

Nekem most jön a tanulás..hajajj.. De az éltet még, hogy már csak ezen a héten kell menni.
További szép napot nektek! 


Mi a véleményetek a vásárlásszünetről? Szoktatok hasonlót csinálni?

*Chanel

5 megjegyzés:

  1. Én pont nemrég kezdtem bele egy ugyanilyen leszokomosleállokos dologba :) Jó is, hogy rátaláltam itt nálad , mert eszmbejutott, hogy nem ártana már updatelni :')
    itt írtam róla:http://rougeandstyle.blogspot.com/2011/11/leszokom1.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kellene már írni a friss fejleményekről, mer pár változást bevezettem :) *Chanel

    VálaszTörlés
  3. látom, akkor a maybelline lett a befutó. Majd mesélj milyen :)

    VálaszTörlés
  4. az én kedvenc könyvtrilógiám is a Shiver könyvek :)

    VálaszTörlés