2012. január 11., szerda

Karl Lagerfeld stílusverseny.

Hello!
Igazából ennek a dolognak nem szándékoztam külön bejegyzést írni, mert nem ástam nagyon bele magam, nem tudok sok infóval szolgálni, de ma megváltozott a helyzet...

Szóval a versenyt itt érhetitek el: Karl Lagerfeld stílusverseny.

2012. február 7-én a Metro nemzetközi főszerkesztője Karl Lagerfeld lesz. A Karl Lagerfeld ihlette stílusversenyben, a Metro lehetőséget nyújt arra, hogy megmutasd saját stílusod – hogyan követed a divatot– és hogy megnyerd a párizsi utazást, és Te lehess a Karl Lagerfeld különszám szerkesztőségi asszisztense. Nevezz be most a versenybe, mutasd meg a stílusod!
És az ok amiért meggondoltam magam: nézelődtem ma a jelentkezők képei között, és rátaláltam egy lány összeállítására amibe szinte azonnal beleszerettem. Sugárzik róla szerintem hogy van stílusa, ízléssel válogatja meg a darabokat. Láttam, hogy elég sok szavazata van, meg is örültem, hogy végre egy igazságos verseny.
De az örömöm gyorsan elszállt, mikor megláttam a következő szettet. Egy lány pózolt a tükör előtt fényes cicanaciban egy bő, vállról lelógó felsővel ami alól a melltartója is kilátszott kicsit. Ezzel az összeállítással szerintem nem is egy stílusbakit elkövetett, szinte már "törvényt szegett". A kép minősége pocsék, és ahogy már írtam, a tükör előtt pózol háttérben szekrény stb.. A legelszomorítóbb pedig az, hogy minimum másfélszer annyi a szavazata mint az előző csajnak, csak azért mert az illető "népszerűbb".
Ezzel nem a lányt szerettem volna bántani, csak ezt sosem értettem, s kicsit nehéz is megfogalmaznom.. Amolyan magyar "szokásnak" nevezném.. Nem veszik figyelembe a szavazók, hogy a többi jelentkező "műve" ezerszer jobb, mind minőségben, kreativitásban, stílusban. Az ilyen dolgok annyira tudnak idegesíteni..

Bocsi a kicsit merengősebb témáért, kissé indulatból jött.. Ti hogy vagytok ezekkel a dolgokkal? Mellesleg, jelentkezik valaki? :)
*Chanel

1 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy engem senki nem kérdezett, de néztem a kommenteket annál a csajnál, és ilyeneket írnak, hogy ő a legszebb, tuti nyerni fog...Szerintem ez nyalizás, nem tudok jobb szót. Semmi stílusa.

    VálaszTörlés