2011. július 31., vasárnap

Graffiti Nails és Better than gel nails



 Legelőször az IM-be pillantottam meg a graffiti körmöket, és rögtön beléjük is szerettem. Sokáig nem tudtam hol lehet őket kapni, végül az egyik ismerősömtől tudtam meg, hogy a Douglasban beszerezhetőek. Akkor még egy ilyen lakk ára 2400 ft volt. De mivel újdonság volt és nagyon tetszett megvettük. Azóta több márka is piacra dobta ezt a repedezős lakkot, de nekem még mindig ugyanaz az Isadora márkájú lakkom van. Most elég kicsi volt a körmöm, viszont egyszínű lakkhoz nem volt kedvem, de mintával se akartam vacakolni, ezért gondoltam hogy ezzel fogom megcsinálni. A többi termék amit használtam mindegyik Essences.
Nagy kedvencem az Essencetől a better than geil nails kiadása, így abból is beszereztem egy kezdő csomagot. A csomagban lévő tipp 1 alkalomra volt elég, és sokáig nem találtam külön-külön a boltok polcain a termékeket, így egy noname 100db-os tippet vásároltunk az Ázsia Centerben, később már az Ebayről rendeltünk. Nekem nem bírják ki az ígért 10 napig, mert olyan 5-7 nap után elkezdenek lepotyogni a köröm végek, de így is sokkal tovább bírja, mintha csak felfesteném és 2-3 nap után már peregne le a lakk. A folyadék csak arra az alkalmakra van amikor tippet is használom. Nagyon kellemes rágó illata van, és szinte egy mini masszázs a körmeimnek. A reszelője átlagos, egy másikkal is teljesen jól helyettesíthető. És el is értünk a lényeghez a lakkokhoz. Kellemes meglepetésként fogadott, hogy bármilyen lakkhoz használható. Azóta, hogy ezt megtudtam, ezek a lakkok az állandó alap. és fedőlakkjaim minden körömfestésnél. Nem sokszor volt olyan alkalom, hogy elmondhattam volna, egy teljes hétig bírta a körmöm. De ezekkel a lakkokkal kibírom egész héten, sok esetben úgy mosom le, hogy még bírná, de már másik körömhöz van kedvem. És végül egy olyan színt választottam, ami nekem már jól bevált, és kedvelt színem az Essencetől a Multi dimension 3 in 1 nail polish with xxxl shine 19-es Rock'n'Roll árnyalata.


Már tegnap lemostam az ezelőtti lakkot, így ma "tiszta lappal" indítottam.
Első lépésként elvégeztem a szokásos kis folyamatom a körmeimmel.
- lereszeltem
-eltávolítottam a körömágyamnál lévő felesleges bőrt
-és végül átdörzsöltem körömlakk lemosóval a zsírtalanítás miatt.
Második lépésként felkentem az alaplakkot (base sealer) pár percet vártam a száradásig és már festhettem is rá a színt. Az ezüst lakk egy rétegben felkenve így nézett ki:
Újabb párperc száradási idő. Ha minél gyorsabban megakarjuk szárítani az adott réteget, hasznos lépés lehet, ha a lakk felkenése után várunk 1-2 percet és hideg folyó víz alá tartjuk a körmünket. Kicsi áztatás után kivesszük, nem töröljük meg, és mire magától megszárad a kezünk festhetjük is a következő réteget. Ezt a kis "trükköt" bármelyik rétegnél megcsinálhatjuk, de vigyázzunk, ne tartsuk rögtön víz alá, várjunk egy kis időt. Miután felkerült a második réteg is, következhetett a repedezős lakk.


 Az ecsetet jól belemártjuk a festékbe, ügyelni kell rá, hogy gyorsan és határozottan fessünk. Kevés áthúzással kell az egész körmünk felületét lefedni. Az első alkalom után az ember már hamar belejön. Nem sokkal a felkenés után már láthatjuk is, hogyan szürkül el a réteg, és szép lassan hogyan szakadozik fel. Ha esetleg az alatta lévő réteg, még nem szárad volna meg előfordulhat, hogy azt is összehúzza és bizonyos helyeken elvékonyodik a szín. Miután befejeztük az összes körmünket, újra hagyunk pár perc száradási időt, és jöhet is a fedőlakk ( top sealer) A leírásban 2 rétegeben felkenve ajánlja, de ha neked ez már túl vastag 1 rétegben is tökéletes lesz. Egyedüli különbség lesz, hogyha 1 rétegben kened és végig simítod a körmöd, érezhetőek lesznek a kis "buckák", 2 rétegnél már simább lesz a köröm felülete.

< fedőlakk nélkül        
       fedőlakkal >



Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem hasznos és érdekes volt számotokra♥




Mostanában tervezett cikkeim: - Egy kis zsákmányolás : Ruhák és Kiegészítök
                                                         - Sátorozásra fel 
                            
Coco♥

                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése