2011. augusztus 1., hétfő

Júliusi kedvenceim.

Jöjjenek a júliusi kedvenceim. 
Ilyen cikket minden hónapra tervezek.
(Hozzáteszem, hogy nem sorrendben mondom őket.)
CadeaVera- Ajakápoló
Nagyon hajlamos a szám a kirepedezésre záradásra és ez aránylag hatott rá. Bár nem 100%-osan, de azét jó. Hibája viszont, hogy fehér színű ami az ajkakon is meglátszik ha nem ultravékony rétegben viszi fel az ember, ezért csak itthon használom. 
A müllerben beszerezhető és ha jól emlékszem nagyon olcsó 265 ft (kb).



Avon- Hello Green ToMorrow újrahasznosított pamuttáska.
Vásárlós táskának vettem ami felváltja a nejlon szatyrokat. Ami környezetbarát :) A mintája is  tetszik és strapabíró, nagy táska is (tapasztalatból mondom a könyvtári könyveket jól bírta).
Az Avon katalógusból rendeltem 1090 ft-ért. (kb)

Avon Senses Garden of Eden tusfürdő.
Imádom az illatát ami sokáig érezhető is. Ezenkívül elég olcsó is. Nekem a nagyobbik kiszerelés van (500 ml) de ezenkívül beszerezhető a kisebb is (250 ml).
Avon- 549 ft.

Avon- Ice sheers parfüm.
Ajándékba kaptam és azóta ez lett a kedvenc nyári parfümöm. Kellemes, frissítő, fűszeres illata van.
Avon- ára: 1600 ft körül van.


Peace jeles karkötő.
Imádom♥ De az árát nem tudom elmondani nektek mert ajándékba kaptam a Balatonról Coco-tól.

Garnier Natural avokádo & karité balzsam fénytelen, sérült hajra.
Extra selymes lesz tőle a hajam ezért szeretem. Az illata is finom. Ezt anya vette így ennek sem tudom az árát de szerintem bármelyik drogériában megtaláljátok.

Essence Pure skin púder.
Olvastam olyan véleményeket hogy nem elég pigmentált, nem jó stb.. de én teljesen megvagyok vele elégedve. Fiatal, pattanásos bőrre lett kifejlesztve s nem tömíti el a pórusokat. 
Rossman- 800 ft körül.

Üveg körömreszelő.
Már régóta szerettem volna egy ilyet mert sokkal jobb a töredező körmeimhez mint az eddigi fémreszelőim. 
Egy kis százasban találtam 250 ft-ért.

És végezetül a kedvenc könyvem a hónapban:



Használtátok már valamelyiket? Vélemények?
                               *Chanel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése