2011. augusztus 9., kedd

Gyerekkorom kedvencei + TAG

Nagyon aranyos kis játék. Nekem Nina küldte tovább. Ugyan tőlem még nem áll messze a gyerekkor, de gondoltam azért megcsinálom.

Nagymama húslevese. Sose voltam hajlandó megenni a répát, ezért apa azzal fenyegetett nem fogok tudni fütyülni, hát többé-kevésbé igaza lett.



Tejfölös nokedli csirke combbal, mellé nagyi meggy befőttje. Mai napig imádom.



És kedvenc csemegénk a "ropi" amit szintén mamám csinált/csinál nekünk. Hatalmas mennyiséget voltunk képesek begyűrni.



 Másik kedvenc desszert a rizsfelfújt, mama mindig csak rizskóknak hívta, mi már csak rizskónak.



Hatalmas kedvencünk volt ez a savanyú cukorka. Tesómmal mindig versenyeztünk vele, ki bírja tovább.

Utolsó dolognak, az üveges kólát írnám. Nem meginni szerettük, kispriccolni. A száját befogni a hüvelykujjunkkal  felrázni, és kezdődhetett is a móka.


A cikk második felében pedig egy TAG-t fogok kitölteni.

1. Milyen regényt olvasol most / olvastál utoljára? Tetszett? 
- Az utolsó amit elolvastam az a Csóksuli volt, Holly-Jane Rahlens-től. Nagyon tetszett, bár a végével nem szimpatizálok, kicsit egyértelműbb is lehetett volna a csaj. Nem akarom nagyon kifejteni, hátha valaki elakarja olvasni. De annak aki olvasta megsúgom, hogy szőke párti vagyok :) 


2. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
- Ez nekem egyben az egyik legkedvesebb hely is (Japán mellett, de oda még nem volt szerencsém kijutni) , mégpedig Egyiptom. Annyira magával ragadó és varázslatos hely. 


3. Sorolj fel 3 olyan helyet, ahova el szeretnél jutni!
- Japán cseresznyefa virágzás idején, New York, végig sétálni a Broadwayen, a kenguruk földje.


4.Van kedvenc sorozatod? 
-Most éppen  a The secret life of the american teenager. 


5. Mi a legbonyolultabb étel, amit el tudsz készíteni?
-Muffin XD


6. Hogyan szoktál aludni?
-Nagyon sokáig hason aludtam, de mostanában kezdek átszokni arra, hogy befele fordulok, és átölelem a takarom a kezemmel és az egyik lábam felhúzom rá, a másikat alatta hagyom kinyújtva. 


7. Láttad 1999. augusztus 11-én a napfogyatkozást?
-Még csak 3 éves voltam. 


8. Mi a véleményed az atomenergiáról?
- O.O


9. Sportolsz / sportoltál valamit?
-Modern tánccal kezdtem, utána volt latin-amerikai, majd ritmikus sport gimnasztikáztam 3 évig azt októberben hagytam abba. Mostanában amit leggyakrabban csinálok az a biciklizés.


10. Játszol / játszottál valamilyen hangszeren?
-Van egy gitárom, de saját maga érdekébe senki nem kérje, hogy játsszak el valamit.


11. Hány embernek tudod fejből a telefonszámát?
-Ha a sajátom is számít akkor 3.


12. Mi az, amit soha nem ennél meg?
-A  legextrémebb kajám eddig a polip volt, annál durvábbakat már nem szívesen. 


13. Ha nyernél 50 millió Ft-ot, mihez kezdenél vele?
-Anya tanácsát kérném, és nagy valószínűséggel hallgatnék is rá, végül is ez a munkája.


14. Hány gyereket szeretnél?
-Hát ha meglehetne mondani, hogy hány legyen ikreket szeretnék, mégpedig kislányokat. 


15. Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
-Néha át-át siklik az agyamon egy név, hogy ez jól hangzana, de sose rágódtam rajta hosszabb ideig, ráérek még. 


16. Mi volt a jeled az óvodában?
-Piros alma.


17. Dohányzol? Ha nem, rágyújtottál valaha?
-1-2 éve próbáltam ki egyszer, azóta nem volt cigi a kezembe.


18. Mikor voltál először részeg?
-Még nem fordult ilyen elő.


Coco♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése