2011. augusztus 11., csütörtök

Vegyesen..

Először is bocsi hogy szinte 2 napra eltűntünk, de vásárolgattunk szeptemberre. Ennek az eredményét holnap láthatjátok és a ma elkészült körmöm is. ( Imádom♥ ) De nézzük ma mit hoztam:

A középső lakk. 
Már előzőleg is láthattátok egy haul bejegyzésben mit sikerült vennem az Essence leárazáson és a körmömön is láthattátok a színt. Igazából (ahogyan már ott is írtam) nem én vettem a lakkot hanem Coco de rajtam teszteltük. Utólag megbántam, hogy nem vettem én is egyet, de ott a boltban nem szerettem bele. Viszont felkenve jól mutatott és egyre jobban barátkoztam a korall körömmel. De ami a legelképesztőbb: egy hétig tartott. Szerintem ez azért nagy dolog, tekintve, hogy a körmeimet néha rágom (rossz szokás) , gyorsan is törnek és minden alap és fedő lakk nélkül bírt ennyit. Ezért nagyon megkedveltem ezt a lakkot.

Mézes-Cukros szájradír.
Az elkészítése nem nagy dolog méz+cukor. Az én szörnyű állapotban lévő számon szépen hatott, az elhalt részeket elég rendesen lehozta. De ajánlom, ha kipróbáljátok, készítsetek egy másik ajakápolót is magatokhoz, mert eléggé szárított. Következő házi módszer amit kifogok próbálni a meleg vizes törölköző. Erről is hallottam már egy-két jót.

És még egyszer bocsi, hogy nem volt friss de holnapra 2-3 cikkel is jövök. (haul, körmök, gyerekkori kedvencek, tag)

*Chanel

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a színek, és körömlakkban nálam az Essence márkájúak az elsők;)
    Ha van kedved, nézz be hozzám is, folyton frissítések vannak :)
    http://parafeminas.blogspot.com/

    VálaszTörlés