2011. augusztus 13., szombat

Mini Haul

Még Chanel nagy zsákmányát egészíteném ki azzal, hogy én miket vásároltam akkor. Mivel, most Pesten
vagyunk, és majd itt is elmegyünk vásárolni, otthon nem akartam nagyon költekezni.

Elsőként, még anyával mentünk el a Karátba, ahol több inget is megnéztem magamnak, de felvéve csak 1 nyerte el a tetszésem. 1990-ft volt.
Nagyon tetszik, hogy mell alatt húzott, és picike szegecsek díszítik. A minta közelről.

Ezután a Humanicba vettem egy cipőt, ezt már Chanellel. At utolsó darabok között bukkantunk rá.Először kicsit kételkedtem benne, hogy tuti lány, de később meggyőztek. 3499-ft volt.

És végül egy ugyanolyan nacit, mint Chanel. Bocsi, hogy nincs saját kép, de nekem megint csak foltosan akarja felrakni.

Coco♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése