2011. augusztus 16., kedd

Pesti Haul

Tudom, hogy mostanában szinte csak zsákmányolós cikkek vannak, ez már nem lesz sokáig így, ugyanis leginkább a suli kezdés miatt gondoltuk úgy, hogy ráfér egy kis frissítés a ruhatárunkra. A közeljövőben visszakanyarodunk a normál kerékvágásba, és változatosabb cikkek lesznek fent. Gondoltunk itt ezalatt életmódra, sulikezdésre és persze azért maradna is egy kis divat és szépségápolás. Ha lenne valami kívánságotok, hogy miről olvasnátok szívesen, írjátok le nekünk, és ha tudunk eleget teszünk a kérésnek.
 És most jöhetnek is a pesti zsákmányok. Először az Ázsia Centerben jártunk. Előre is bocsi a képekért, de a kamerám 1 hónapig nem lesz nálam, úgyhogy webkamerával csináltam, ami bele van építve a gépembe, ezért nem volt könnyű dolgom velük.
Már régóta szemezgettem egy ilyen típusú cipővel. Eredeti célunk az volt, hogy egy balett cipőt veszünk, de valahogy egyik se tetszett, úgyhogy inkább egy ilyet választottam. 3000ft volt.

Az Essence better than geil nailses reszelőm durvábbik oldala már elég használhatatlan, ezért vettük meg ezt a 2 oldalú reszelőt. 250ft.

Egy régi ismerősünknek van parfüm boltja, és mindig vissza szoktunk hozzá járni. Hát most se tudtunk üres kézzel eljönni tőle. Nagyon szeretem, mert mindig konkrét elhatározás nélkül megyek be, és mégis olyan parfümmel jövök ki, ami nagyon tetszik. Mindig megmutat vagy 5-6 fajtát és biztos lesz közte olyan ami elnyeri az ember tetszését. Most egy Burberry The Beat parfümöt választottam. Engem emlékeztet az egyik Versacemra, ami nem rég fogyott ki.


Ezt a felsőt egy babán szúrtuk ki. Deréknél megkötős, laza kis felkapós viselet. Az árára nem emlékszek pontosan, de olyan 2000 környéke rémlik.

Már rég óta szerettem volna egy farmer mellényt, ez eddig hiányzott a szekrényemből, de most végre megkaparintottam. 3000 ft körül volt.

Másnap gyorsan beugrottunk a Corába a haza fele útra vásárolni, de sikerült mást is beszerezni. Tesire régóta keresek olyan alsót, aminek a szára nem szélesedik ki a végén, én azzal a "susogós" nacival is teljesen megelégedtem volna, de anya ragaszkodott a szövethez. És tegnap végre találtunk olyat ami mindkettőnknek tetszett. A nadrág szára teljesen egyenes, még lehet a vége egy kicsivel szűkebb is mint máshol, felvéve nagyon jól néz ki. És külön lehetett hozzá venni ugyanolyan pulcsit is. A kettő együtt 4500-5000 ft volt. Sajnos róluk képet nem tudtam csinálni.

És aminek még nagyon örültem az egy olyan határidőnapló ami nem januárral kezdődik hanem szeptemberrel. Nagyon sok tanárnak valót látni, de diákot most találtam először. Két fajta volt. A Pigna Nature és  Pigna Fruits. Én az utóbbit választottam. Egyiknél se volt megadva az év hogy pl 2011-2012, hanem belül minden napnál felvolt sorolva 2010-2015 az évszámok, ha olyan nap volt be volt jelölve melyik évbe milyen a hold állása. És hétfőtől péntekig a napok, és az aktuálisat bekeretezhetted. Minden hónap egy gyümölccsel kezdődött és egy kis összefoglalóval. Sajnos nem magyar nyelvű, hanem olasz.

Majd pár lapozás utána az aktuális gyümölcsről egy kis leírás.
 És megint pár lappal arrébb egy kis teszt.
Tényleg nagyon sajnálom, hogy egyik se volt magyar, mert annyira aranyosak benne ezek a dolgok, szívesen olvasgattam volna őket.

Remélem tetszett, hamarosan újra jelentkezünk ha van kedvetek írjatok véleményt :)

Coco ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése