2011. november 12., szombat

Haul.

Úgy döntöttem mostantól inkább gyűjtögetek és mikor már sok terméket vettem megmutatom. Az októberi szerzeményeim vásárlásánál próbáltam azt nézni, hogy mi az ami a kívánságlistámon is szerepel, nehogy felesleges dolgot vegyek.
Ruhák:
A lényeg számomra a blézer volt, már annyi ideje keresem. Sikerült is találnom de képet elfelejtettem róla készíteni. Amúgy semmi extra egy kicsit karcsúsított fekete blézer. Turiban találtam 1100 Ft-ért hoztam el.
Felsőkkel most sem jártam sikerrel, egyszerűen nem nagyon tetszik a választék. De jó hír, hogy úgy néz ki itt is fog nyitni H&M. Már alig várom, csak szabaduljak be oda :) Viszont szintén a turiban sikerült vennem 3 teljesen egyszerű v nyakú pulcsit. Az egyiket fényképezéskor nem találtam, az pink. A 3 összesen 2000 Ft volt.
A másik dolog aminek szintén nagyon örülök, hogy megláttam (jobban
mondva anya) a New Yorker-ben egy farmert 3900-ért.  Mostanság egyre jobban kezdem megutálni a kínaikat mert az árak ugyanolyanok szinte mint a márkásabb boltokban de a minőség vacakabb, így nem is haboztam, ennyi pénzért el is hoztam ezt a farmert. A fazon kicsit új nekem mert eddig mindig csípő nadrágokat hordtam, méghozzá csőszárút, holott minden kis előírásnál ami az alakomra vonatkozik ez nem javasolt mert vastag is a lábam és rövid is. Ez a naci kicsit magasabb mint csípő de nem is egy ősrégi fazonú deréknadrág. A vonala nem is egyenes és nem is cső, pont jó. Nagyon szeretem :)

Egyéb dolgok:



Rég óta terveztem egy hővédő megvásárlását, hogy ne roncsoljam teljesen szét a hajam hajvasalásnál. A dm saját márkás hővédőjére esett a választásom mert jó dolgokat olvastam róla. A papír szerint 200 fokig teljes védelmet biztosít és az illata is nagyon jó + még a csomagolása is tetszik és olcsó is volt. 500 Ft körül.



Vatta, mert már szükség volt rá és csak azért említem meg mert szerintem szuper olcsó (120 Ft kb.) és nagy csomag a Tescoban és tökéletesen megfelelő.



Ezen a Blistex ajakápolón anyának akadt meg a szeme, én magamtól most nem vettem volna mert rengeteg van. Jókat halottam róla. Mióta megvettük csak ezt használom és bevált, bár kicsit zavaró hogy kifehéredik tőle a szám. Nem nagyon emlékszem az árára szerintem 400 Ft körül volt. Bár be kell valljam ha nem lenne nagyon problémás a szám akkor nem biztos hogy használnám, beérném valami jó illatú enyhén színezett ajakápolóval.









Egy Chanel táskaparfüm amit Coco-tól kaptam. Imádom az illatát. Ha jól tudom Ukrajnából szokták hozni őket, 20 ml és 1000 Ft alatt van az áruk. Ennyi pénzért simán megéri még ha hamisítvány is, főként hogy az igazit (20 ezerért) nem venném meg.


Ezt a kis krizantémot tegnap láttam meg az Obi-ban, 159 Ft volt, ennyiért kár lett volna otthagyni. Bocsi a mozgalmas képért de az íróasztalomon, a neki kijelölt helyen fényképeztem. Látszik még a saját kézzel barkácsolt illatosítóm (erről lehet lesz még külön bejegyzés) a párologtató, gyertya, lámpák, a baglyocskák és a ceruzatartóim egy része (a sárga csajosért ne nézzetek dedósnak de sokat jelent az akitől kaptam, már régi).


Ezt a lep tömböt a Spar-ban vettem 199 Ft-ért. Jól jön most, mert jönnek a tz-k, jó jegyzetet lehet írni rá. A legjobb dolog benne hogy nem sima hanem vonalazott.


Ezt a maszkot a Müllerben vettem, kifejezetten fiatal, pattanásos bőrre javasolják. 125 Ft volt, és a leírás alapján 2x-i alaklomra elegendő készítmény található benne, de lehet hogy tovább is fogja bírni. Ha hatásos lesz írok majd róla tesztet.


Isana mini dezodor a Rossmann-ból, 199 Ft. A szomszédunknál láttam meg, nagyon megtetszett az illata. Mini külsejének köszönhetően tökéletes lesz a tesizsákomba.


Végül az Essence I♥Extreme dúsító szempillaspirálja. Annyi jót hallottam már róla, hogy tervezgettem hogy veszek egyet, de ezzel egy időben megjelent egy új Avonos spirál is 1100 Ft-ért. Nem tudtam milyen nem rendeltem meg és mire láttam tesztet róla megjelent az új újság ahol már 2300 Ft-ért szerepelt. Igazság szerint még ez sem nagy ár érte, de itt volt ez a spirál is úgyhogy inkább ezt vettem meg. 799 Ft volt. Teszt várható róla.



Ezeket sikerült vennem amit még nem mutattam be eddig. Remélem jó tippeket adtam a vásárláshoz. Ha érdekel valami alaposabban írj és készítek róla tesztet. Próbáltatok már valamit? Vélemények?
*Chanel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése