2011. november 8., kedd

A tökéletes haj 1.

Milyen a tökéletes hajkorona? Szerintem ez mindenkinek saját ízlése alapján változik. Pár gondolat az én álomhajaimról:
A két véglet tetszik igazából: 
-Az egyik a tökéletes kategória. A tökéletesen beállított loknik és a szinte természet ellenesen egyenes haj.
-A másik pedig a teljesen természetes, most keltem frizura, ez általában az enyhén hullámosnál mutatkozik meg legszebben.
A természetes kategória.
Talán a kedvenc frizurám a hírességek közül Demi Lovato-é. Ha éppen nincs valami megjelenése akkor a hatalmas haja hullámosan terül szét (olyan szép dús) ha pedig valami eseményre megy megvan a tökéletesen belőtt haj.
Itt is a hatalmas hajzuhatag, még mindig természetes hatást kelt.

Beállítva.

Ez pedig az új narancsos, vöröses haja. Érdekes de szerintem nagyon szép.
Egyéb nekem szimpi hajú sztárok:
Taylor Swift. Rá mondanám azt, hogy tökéletes hajú.
PLL girls.
Miley Cyrus.
Hayley Williams haja a Cruscruscrus videoklipben. Mintha lááángolna :) Imádom a színét, bár nekem nem kéne ilyen.  Egyszer volt ennek a képnek a mintájára vágatva a sajátom, hát természetesen nem állt be így de sebaj. 





Mostanában ez a frizura tetszik. Azaz a fufru befonva és felfogva.

Bloggerek közül pedig imádom Almeida haját.
Nagyjából ennyi lenne elsőre, a bejegyzésnek lesz folytatása is (hogyan készítsünk göndör haja..stb). Persze csak ha érdekel titeket (?).
Nektek mi az álom frizurátok? Hogy tetszenek az én kedvenceim?
*Chanel


4 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a szép hosszú hajat, behullámosítva, és imádom az élénk hajszíneket! *:* :D

    VálaszTörlés
  2. bárcsak olyan hajam lenne mint az első képen a csajnak :$

    VálaszTörlés
  3. Demi Lovatonak tényleg gyönyörű a haja, szerintem is neki van az egyik legszebb, ha nem csinálna vele semmit akkor is mindig tökéletesen állna :D

    VálaszTörlés
  4. nekem az álomhaj a természetes vörös nagy hullámokkal és kicsit szeplős arccal *.*


    http://divat-make-up.blogspot.com/

    VálaszTörlés