2011. november 15., kedd

Haul.

Hello!
Tegnap megjutalmaztam magamat egy kis vásárlással, mert a hétfő-kedd leforgása alatt a számomra legjobban számító tantárgyakból tz-t írtam- biosz-kémia - remélem jól sikerültek. A szerzemények:

Elsőként egy parfümmel kezdenék aminek tök aranyos kis sztorija van. Mamáméknál voltunk vasárnap (velük laknak keresztanyámék) és felmentünk egy butikba, ami zárva volt, de anya valami csoda folytán vásárlós kedvében volt így beugrottak a százasba. Csak azért beugrottak, mert én közben kint álltam a babakocsival és az unokatesómmal. Viszont anya volt olyan rendes és azt mondta nézzek szét én is. Pont akkor hozták be a kimérős parfümöt oda, nézelődtem de megakadt a szeme egy kódon. Magamban gondoltam micsoda???.. és igen a kedvenc parfümöm volt az, Chanel Chance. Eddig egyetlen egyszer volt ilyenem, amit Coco-tól kaptam (nem a táska parfüm amit már mutattam, az egy másik illat). Nagyon megörültem hogy találtam, az illata teljesen ugyan az (bár ugye ezek a kimérős parfümök nem igaziak szerintem/ mégis nagyon megéri, mivel 30 ml-t vettem 1100 ft-ért. Ez az eredteti borsos árához (megközelítőleg 20ezer) szerintem semmi. Azonnal meg is vettem.   Bocs hogy erről ennyit írtam de nagyon örülök neki még több nap után is.


Most pedig már a keddi szerzemények:

Bementünk Ninával elsőként egy kis butikba, tele ékszerrel, imádom, de nem volt fő célok közt ékszert venni, így semmi sem jött velem haza, de vissza kellesz néznem :) Ezután jött a Dm. Az Alverdének kijött egy új kiadása (legalábbis számomra új, még nem találkoztam vele) ha valakit érdekel kukucskálja meg, nagyon cuki, de itt sem vettem semmit. Végre New Yorker következett. Akciózás volt, bár kezd elegem lenni hogy 2-3 akciós állványt is atléták töltenek fel.. na mind1. Itt sikerült egy pólót vennem, bár tuti több dolgot is vettem volna de iskolatáskával nem a legjobb vásárolni, főleg ha nincs is sok időm. 1490-re volt leárazva.

Majd a Müllerben és egy könyvesboltban (ahol mindig minden szinte féláron van) vettem az öcsémnek egy mini társasjátékot és egy foglalkoztatókönyvet, mert jövőhéten szülinapja.

Ezután pedig jött a Rossmann. A Lovely termékek akciózva vannak, az köröm ápolók közül vettem egyet. Isteni az illata, még ha a fiolába szagolok is töményen és ez a körmön is érződik, de majd írok róla bővebben. 300 Ft körül volt. A pirosítóján nagyon gondolkoztam de végül nem vettem meg, lehet pénteken visszanézek érte.



Végül még vettem egy pitét a Meki-ben, bár a fő cél az adakozós noteszke volt :) Nem gondoltam hogy ilyen, hűtőmágnesnek is használható, de igazából nem is a terméken a lényeg.

Ezt sikerült vásárolnom kedden, bár ennek még lesz folytatása szerintem.
Ti mit vásároltatok mostanában?

*Chanel

1 megjegyzés: