2011. november 19., szombat

Polyvore - Winter.

Hoztam pár szettet, amit pár perccel ezelőtt csináltam. Igazából kabát és egyéb extra meleg dolgok nincsenek  rajta, így nem tipikusan téli.. de akkor is elfogadnám minden darabját (bár a fekete magassarkúban kérdéses lenne a járás). Egy ilyen bokacsizmát imádnék (de ezt is lehet kisebb sarokkal).

..

.. by shelbe featuring skinny fit jeans


..

.. by shelbe featuring heel boots


H&M..

H&M.. by shelbe featuring cotton tank tops

Nektek hogy tetszenek?
+ lenne egy fontos kérdésem: használt már valaki Oriflame Very me alapozót?? Mennyire vált be? 
*Chanel

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én használtam, és nagyon szeretem!:) Közepesen fed, de amint olvastam a sminkelésedről szerintem tetszene neked.:) Egyébként direkt tiniknek lett kifejlesztve, problémás bőrre.:)

    VálaszTörlés