2011. november 5., szombat

Teszt- Avon Pearl Shine.

Avon Pearl Shine gyöngyházfényű körömerősítő

A termék leírása:
Ápolt külsőt és gyöngyházfényt ad a körmöknek. Könnyű, folyékony formuláját gyorsan eloszlathatja az ecsettel és azonnal megszárad. Erősíti és védi a körmöket.

Saját tapasztalatok
Külsőleg a szokásos fekete avonos doboz fogad. Ebben található maga a termék. Elég kicsi képekről nagyobbra számítottam de így legalább kényelmes vele festeni. Ami nekem nagyon nem tetszik az az, hogy az ecset nem a kupakon van hanem magán az átlátszó műanyagon. S az elején le kell szögezzem azért vettem meg ezt a terméket, mert keresztanyámét próbáltam és azt nagyon megszerettem. Könnyű a festék felvitele, bár nem 100%-osan csíkmentes. A sajátommal viszont nem ez a helyzet. Nem tudom hogy az ecset túl kemény-e vagy a folyadéknak másabb-e az állaga de nekem nagyon csíkosan, egyenletlenül sikerül ezzel felvinni (még egyszer hangsúlyozom csak a sajátommal, a másiknak semmi baja sem volt). A lakknak tényleg egy gyöngyházfényű színe van a körmön de két rétegben sem valami jó a fedése, így a köröm felső része (a fehér) szépen átüt. Bár ezt a fedést egy körömápolónál nem is kell elvárni szerintem. Szóval aki amúgy is csak egy visszafogott színre vágyik ez tökéletes plusz még erősít is. Hatékonysága nekem meggyőző, még anya kezén is bírta egy hétig kopás nélkül és valóban erősíti is a körmöket de csodákat nem művel. Az ára 1100-1500 Ft körül van.

Összességében szerintem jó kis találmány, csak lehet én kaptam rossz példányt, majd megpróbálom valahogy felpuhítani az ecsetet mert szerintem azzal lehet a gond. 5/4 pontot érdemel nálam de nem a sajátom.




Körmeim nélküle, minden ápolás nélkül. Kicsit csúnya most.

1 rétegben. Látszik a szép fénye.
Végeredmény.
*Chanel

1 megjegyzés: