2011. november 29., kedd

Teszt- Lovely körömápoló.

Lovely körömerősítő.

Amit ígér:  Eper-málna kivonatú elixír energetizáló hatású eper-málna kivonatot tartalmazó formula antioxidánsok gazdag forrása. Kellemes, gél állagú, mélyen behatol a körömbe és a körömbőrbe. Gyenge, matt és száraz köröm ápolására ajánlott. Körömsimító hatású, rendszeres használata elasztikussá teszi és hidratálja a körmöt és a körömbőrt. (Neten nem találtam pontos leírást, így másoltam a csomagoláson található szöveget).

Tapasztalataim: 
-Az illata valami mesés, ez az amiért imádom használni.
-Szándékosan nem festettem egyáltalán a körmöm mióta megvan, csak ezt használtam, meg kell mondjam hatást nem vettem észre. Mivel írja is hogy beszívódik (több kevesebb sikerrel) így semmi sem marad a körmön, láthatatlan, annyit sem tesz mint egy átlátszó lak, így nem keményít rajta, ugyanúgy könnyen letöredezhet amin nekem a lakkok azért segíteni szoktak.
-2 rétegben vittem fel, ez fél óra alatt sem szívódott be.

Összegzés: Mivel akciósan vettem, annyira nem bánom, jó lesz felkenni a lakk alá, bár nem hinném hogy csinál valamit mert én nem vettem észre. Ezek alapján én nem vásárolnám újra.
*Chanel

3 megjegyzés:

  1. még jó, hogy nem vettem meg tegnap :) köszi:)

    VálaszTörlés
  2. énis gondolkodtam rajta, de aztán otthagytam. szerencsém volt. :D kész a korrektor teszt. kukkants be!;)
    beccabeautyworld.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan. Igazából nálam pont a fordítottja, puhábbá tette a körömágyat, körömbőrt. Azt viszont észrevettem hogy vékony réteg marad utána a körmön, amit le lehet törölni, mintha zsíros lenne. Nem tanácsos lakkozni a használata után, mert nem lesz tartós, kicsit sem. Vegyes érzelmeim vannak:)

    VálaszTörlés