2011. november 26., szombat

Vampire's Love - szempilla dúsító

Ajándékba kaptam ezt a terméket, olvastam róla jót és rosszat is, ezért félve próbáltam ki. Úgy használtam, ahogy a leírásba van. 1 réteg spirál, 1 réteg por és még1 réteg spirál. A Maybelline The colossal Volum' Express Cat Eyes-t használtam. Eléggé csomósodó spirál, alaphelyzetbe 3 rétegnél már teljesen össze lennének ragadva a pilláim.

Amikor felnyitottam, arra számítottam, hogy egy csillámporhoz hasonló anyag fog fogadni. Ezért amikor megláttam ezt a leginkább vattához hasonlót, majdnem elkezdtem benne nyúlkálni, hogy biztos csak a tetejére tettek vatták (mint némelyik gyógyszernél szoktak) de rövid időn belül rá kellett jönnöm, hogy ez már maga a "por". (bocsi a hajszálért, már csak a gépen vettem észre)
Nem tudom a kép mennyire fogja vissza adni az eredményt de én nagyon megvagyok vele elégedve. Az egész családot végig jártam, hogy látja-e a különbséget, és még a 2 férfi családtag is észrevette, úgyhogy szerintem egy jó termék, főleg így, hogy ajándékba kaptam.
Szerintetek melyiken használtam?
Coco 

5 megjegyzés: