2011. november 26., szombat

Vegyesen.

Apró kis gondolatok, témák így egy bejegyzésbe sűrítettem őket.

Elsőként ismét egy blog ajánló: http://beautyohverload.blogspot.com
Nagyon tetszik a blog, a bloggerina stílusa és használ egyedi, különleges dolgokat amit én máshol még nem láttam. Pont most van nála nyereményjáték :) Hajrá!


Jöjjön a 30 day challenge.
Egybevettem pár napot.
2.- Öt dolog a kívánságlistámról:
Avonos nyaklánc (wish), Forever (könyv), ruhákk :), megtaláljam az mp4-em usb kábeljét, 5-ösök csak a suliban. Annyira nagy kívánságaim most nincsenek, szinte ez az összes. 
3.- Egy dal ami valakire emlékeztet:

The Ting Tings - We Walk. Ez ugrott be először, ehhez pont Coco-val van egy élményem :)

4.- A legjobb dolog ami a héten történt veled:
Fúú talán az, hogy beteg voltam. Ennek is az a része, hogy itthon lehettem és kicsit feltöltődtem. És még valami amiért lehet őrültnek fogtok nézni: elájultam. Csakis azért mert most ájultam el életemben először, elég nagy dolog nekem, és egész héten ez járt a fejemben. Tök fura érzés/élmény volt.
5.- Koncertek amiken voltál:
Voltam már karácsonyi Bereczki-Szinetár koncerten és még valamin de nem emlékszek a nevére.. Most ennyi ugrik be azok közül amik belépősek voltak, azaz nem ilyen városi fellépő stb..

És még jöjjön egy outfit szerű. Mindent csinálok most délelőtt, hogy ne kelljen tanulni.. Néztem Gossip Girl-t, és elterveztem fejben mit veszek fel holnap. Laza családi nap lesz mint minden vasárnap megyünk mamánál, babázunk majd (élő kisbabával persze :)) stb. Poly-n összeállítottam egy szettet hasonló darabokkal mint amiket viselni fogok. A felső és a csizma közülük új, majd meglátjátok egy haul bejegyzésben.

outfit.

outfit. by shelbe featuring skinny fit jeans

Szép hétvégét nektek! *Chanel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése