2011. december 8., csütörtök

NOTD-2x

Megmutatom nektek a Mikulásra kapott Essence lakkot bevetés közben és egy másik lakkozást. A képek nem lettek valami jók, nem akart úgy sikerülni, hogy jól látszódjon a lakk.


Talán ez lett a legjobb kép róla.. 5 ujjas képeken semmi sem látszik.. Vasárnap festettem és ma még így nézett ki, szinte meg sem kopott, nagyon szeretem ezt a  kis rózsaszín lakkot.
Essence - 05 sweet as candy
Lovely color mania csillámlakk (nem találtam rajta számot)



Ez pedig a még nyáron vásárolt Essence Multi Dimension- 70 Makes Me Weak lakkom. Többször próbálkoztam már vele festéssel, nem is a legszuperebb csíkozódik, egyszerűen nem szeretem. Feldobtam egy Rose nail narancs-arany csillámlakk. Így elfogadható lett, de valahogy nekem nem szimpi ez a szín vagy nem is tudom, így lemostam egyből. Ezek a képek még igazítás előtt készültek. Valahogy nem barátom ez a lakk... :(

Végül a sikertelen próbálkozás után újra elővettem az új Lora lakkom (várható bejegyzés) és húztam rá egy kis csillámot a változatosság kedvéért :) Majd hozok képet róla, imádom :)

*Chanel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése